Adım adım planlamanın 2. aşaması ders programı oluşturmak için gerekli temel bilgilerin tanımlanmasıdır.
Yeni bir ders programı dosyası oluşturduğunuzda karşılaşacağınız ilk ekran Temel Bilgiler ekranıdır.
⚠️ Temel bilgilerde daha sonra değişiklik yapmak isterseniz, ana menüde bulunan “Temel Bilgiler” butonuna tıklayarak erişebilirsiniz.
1️⃣ Çıktılarınızda otomatik olarak yazmasını istediğiniz Kurum yetkilisi adı, program başlangıç tarihi, tebliğ sayısı gibi bilgilerin girişini yapabilirsiniz.
2️⃣ Ders programınızı oluşturmadan önce günlük ders saati, haftalık ders günü sayısı ve zil saatleri gibi bilgilerin girişini yapabilirsiniz.
3️⃣ Çok dönemli veya çok haftalı program uyguluyorsanız, hafta ve dönem tanımlama işlemlerinizi buradan yapabilirsiniz.
🔔 Zil saatlerinizi kurumunuza özel olarak düzenleyebilirsiniz.
“Zil” butonuna bastıktan sonra, düzenlemek istediğiniz zil saatini seçin ve “Düzenle” butonuna basın.
⚠️ Bu adımdan sonra “Yeni Ders Ekleme” başlığını inceleyebilirsiniz.